Інструкція: опитувальник
професійних переваг (ОПП) призначений для виявлення Вашого ставлення до різних
видів професійної діяльності (типами професій). Уважно прочитайте питання.
Знайдіть в листі відповідей клітку з номером питання і поставте 3 оцінки в
балах під відповідними буквами:
У -
вміння
|
В - відношення
|
Б - бажання
|
Роблю
добре - 2
|
Подобається
- 2
|
Хочу
займатися - 2
|
Роблю
середньо - 1
|
Байдуже -
1
|
Байдуже -
1
|
Не
виходить - 0
|
Не
подобається - 0
|
Не хочу -
0
|
Експериментальний
матеріал
1. Робити
виписки, вирізки з різних текстів, збирати, групувати їх за певною
ознакою.
2. Виконувати практичні завдання на лабораторних заняттях з фізики (складати і збирати схеми, усувати несправності, розбиратися в причинах дії приладів і т.п.)
2. Виконувати практичні завдання на лабораторних заняттях з фізики (складати і збирати схеми, усувати несправності, розбиратися в причинах дії приладів і т.п.)
3. Тривалий
час доглядати за рослинами (більше року поливати, удобрювати, пересаджувати та
інше).
5. Надавати
посильну допомогу тим, хто її потребує.
9. Вести
регулярні спостереження за рослинами і записувати їх в щоденник.
10. Своїми
руками майструвати красиві вироби з дерева та
11.
Терпляче, без роздратування учити когось, навіть якщо доводиться повторювати
багато разів одне і те ж.
12.
Займатися пошуком і вивчати зразки каменів і матеріалів.
14.
Розбиратися в хімічних процесах, вирішувати задачі з хімії.
15.
Розбиратися в ознаках численних видів рослин.
16. Створювати
твори графіки, живопису та скульптури.
19. На
уроках іноземної мови відповідати на питання, вести бесіду, складати і
розповідати тексти.
20. Ремонтувати і налагоджувати роботу різних
механізмів і приладів (велосипеда, мотоцикла, пилососа,
електропраски, світильника та ін.)
21.
Присвячувати свій вільний час спостереження за тваринами, догляду за
ними.
23. Уважно,
терпляче, не перебиваючи вислуховувати людей.
24.
Дізнаватися про географічні відкриття і подорожі.
25. На
уроках іноземної мови без особливих труднощів працювати з іноземними
текстами.
26.
Налагоджувати і лагодити електронну апаратуру (комп’ютер, магнітофон, телевізор, колонки звукові, мобільний телефон).
27.
Регулярно, без нагадувань виконувати необхідну роботу по догляду за тваринами
(годувати, чистити, лікувати, навчати, прибирати).
28. Не
соромлячись, для багатьох глядачів розігрувати різні ролі, наслідувати,
зображати, декламувати.
30. Займатися дослідами з хімії.
31. Виконувати завдання з математики та інших
предметів, де потрібно виведення формул, рішення теорем, логічне мислення.
32.
Ремонтувати замки, крани, меблі, іграшки.
33.
Розбиратися в породах і видах тварин (коней, собак, птахів, риб, комах), знати
їх зовнішні ознаки і звички.
34. Чітко розрізняти ознаки оригінальності і
талановитості в художньому творі (книзі, кінофільмі, спектаклі, картині,
скульптурі і т.п.) вміти довести свою думку усно і письмово.
35.
Організовувати людей на загальні справи, проведення заходів.
37. Вміти
застосовувати закони, правила, формули при вирішенні різних математичних задач.
38. Виконувати дії, що вимагають хорошої координації і спритності рук: працювати на верстаті, швейній машині, проводити монтаж і збірку виробів з дрібних деталей.
38. Виконувати дії, що вимагають хорошої координації і спритності рук: працювати на верстаті, швейній машині, проводити монтаж і збірку виробів з дрібних деталей.
39. Відразу
помічати найменші зміни в зовнішньому вигляді або поведінці тварин чи
рослин.
40. Грати на
музичних інструментах, публічно виконувати пісні, танці.
41.
Виконувати роботу, що вимагає обов'язкових контактів з різними людьми.
42.
Дізнаватися про гідротехнічних спорудах (ГЕС, каналах, мостах, греблях).
43. Виконувати різні підрахунки і розрахунки,
виводити з них різні закономірності і наслідки.
44.
Самостійно придумувати і конструювати нові вироби з типових деталей і
вузлів.
45. Читати наукову літературу, слухати лекції, доповіді з біології, анатомії,
ботаніки або зоології.
46. Створювати на папері і в натурі нові,
оригінальні моделі одягу, зачісок, прикрас, інтер'єри приміщень і інші
предмети.
47. Надавати
вплив на людей: переконувати і вирішувати спори.
48.
Дізнаватися про космічні дослідження, польоти космонавтів, відкриття в
космосі.
49.
Складати, малювати схеми, креслення, карти.
50.
Виконувати завдання, в яких потрібно подумки представляти розташування фігур,
предметів і їх частин в просторі.
51. Постійно
займатися в біологічних гуртках, на біостанції, в зоопарку, в
розпліднику.
52. Швидше і
частіше за інших помічати в звичайному нові, дивовижні, незвичайні і прекрасні
сторони і риси.
53.
Співпереживати різним людям і розуміти їх стан.
54.
Розбиратися у властивостях різних матеріалів для виготовлення моделей іграшок
та інших предметів.
55. Акуратно
і безпомилково виконувати "паперову роботу": писати, складати
документи, обчислювати, перевіряти.
57. Долати
труднощі при роботі з тваринами і рослинами: фізична праця, бруд,
неприємний запах, погану погоду і ін
58. Наполегливо
і терпляче повторювати і доводити до досконалості створюване або виконується
твір.
59.
Говорити, повідомляти що-небудь, викладати свої думки вголос слухачам.
60.
Займатися практичними роботами з
географії та землеустрою: вимірюваннями на місцевості, плануванням, складанням
карт, роботою з атласами.
Лист відповідей
Знакова система
|
Техніка
|
Природа жива
|
Художній
образ
|
Людина
|
Природа не
жива
|
||||||||||||||||||
У
|
В
|
Б
|
У
|
В
|
Б
|
У
|
В
|
Б
|
У
|
В
|
Б
|
У
|
В
|
Б
|
У
|
В
|
Б
|
||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
||||||||||||||||||
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
||||||||||||||||||
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
||||||||||||||||||
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
||||||||||||||||||
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
||||||||||||||||||
31
|
32
|
33
|
34
|
35
|
36
|
||||||||||||||||||
37
|
38
|
39
|
40
|
41
|
42
|
||||||||||||||||||
43
|
44
|
45
|
46
|
47
|
48
|
||||||||||||||||||
49
|
50
|
51
|
52
|
53
|
54
|
||||||||||||||||||
55
|
56
|
57
|
58
|
59
|
60
|
||||||||||||||||||
Σ =
|
Σ =
|
Σ =
|
Σ =
|
Σ =
|
Σ =
|
Коли поставлені оцінки на всі питання, підрахуйте
суми балів і запишіть їх у нижній вільної клітці таблиці. Отримані
величини нанесіть на графік.
Рис.1 Приклад графіку
При аналізі результатів тесту особливу увагу варто
звернути на ті сфери де графік зійшовся за 3-ма показниками, оскільки це
свідчить про найсприятливіші умови вибору професії
Немає коментарів:
Дописати коментар